fredag den 12. december 2008

Så gik den uge..... Men hvor blev den af?

Ja... Så er det Fredag!

Hvad er sket i ugen..?

Tja, arbejdet har budt på en ufattelig masse kabler(!) i bunden af et skib... og så lige en gang flyttemand bob igen:)

Ugen har desuden budt på et tilbage fald i de gamle "rutiner" med at skændes og ikke være "voksne" når man snakker sammen. Men det er så visligt indrettet at menneskets hjerne ikke tænker langt nok frem hurtigt nok.. Dvs. at man kommer tit til at sige nogle forkerte ting, som man måske ved nærmere eftertanke ikke skulle ha sagt, eller ihvertifalde ikke på den måde de blev sagt på.

Det er sjovt som mennesket er et flok dyr... vi forsøger at beskytte vores egne, uanset hvor såret de er, eller hvad der er sket i fortiden... Det må være et indstinkt fra fortiden der spiller lillehjernen et pus, underligt hvordan man ikke kan kontrollere sig selv hele tiden.

Netop det med at kontrollere sig selv, det tror jeg ikke der er nogen der fuldt ud kan... men alle prøver!
Nogen kan så ikke acceptere at man ikke altid kan kontrollere handlinger & tanker (bla MIG!!!!), og det kommer sommetider til at bringe nogle store byrder frem!
Jeg ved ikke noget værre end at være sat på "off mode" i forhold til forbindelsen mellem hovede og krop...

Weekenden er allerrede booked op,,, vi skal i kattegatcenteret i morgen, spise hos oldeforældre, søndag morgen skal vi ud med morgenmad til bedste & bedstefar, og i svømmehallen senere.. glæder mig til at være sammen med dejlige mennesker i weekenden!

Jeg har endeligt fået møbleret mit værksted fuldt ud nu, der var lige nogle reoler som firmaet ikke skulle bruge og vupti så var de i Lars' værksted :) Dejligt!

Go weekend til alle jer alle

1 kommentar:

Fru Rønne sagde ...

Store, kloge tanker.
Jeg er stolt af dig.