mandag den 8. december 2008

En Kbh weekend...

Så gik den uge...

Arbejdsmæssigt gik den godt...

Jeg blev positivt overrasket i mandags, jeg, eller rettersagt vi begyndte at kunne snakke normalt sammen... Efter 2½ månede men skænderrier, trusler flyvende gennem luften og sure miner, er det en lettelse at snakke som normale voksne mennesker igen... !

Ugen for Jeppe og jeg gik stille og roligt, Tirsdag kom Mor og legede, Onsdag var en kedelig trist regnvejrs dag, torsdag kom Mor og legede med Jeppe, beholdte ham Hjemme fradag, og har hold fødselsdag for tobias & ham i weekenden. De lånte vores lejlighed, så de hyggede sig:)

Min weekend var i københavns tegn... jeg havde en snedig plan om at skulle ha en enkelt øl sammen med nogle gamel sergent venner, super hygge!

Ellers er denne uge startet super godt:) Jeg har godt nok gået 10.000 stigetrin i dag... sådan en båd er stor op og ned når man skal trække kabler:)

Jeppe skulle ha været i kattegat centeret i dag, men daglejen havde lige glemt at chekke åbningstidern... ups. lukket mandag :P, De pørver igen onsdag...

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Kunne du nøjes med en enkelt øl eller gik det galt igen ?