mandag den 1. december 2008

En go mandag...!

Så gik den weekend...
Det var en hurtig weekend.. Lørdag stod på hygge med Jeppe om formiddagen, og julefrokost om eftermiddagen... Uhhha, Hr. Rønne havde en kanon aften... blev nr 2. i skydning med pistol! :)

Mennnnn Søndag morgen, eller formiddag, eller middag...? ved bare at hovedet ikk var samarbejdsvillig...! Aldrig mere.. Aldrig! (før næste gang :P )

Langt om længe fik jeg da overtalt øverste etage til at reagere, smuttede i bad, og ville så ud efter Tobias.. men men... Ej, Lahadaen ville ikke som jeg.. P.. os! Nå men heldigvis kom naboen til undsætning, og vi fik startet dyret... :)

Da jeg kom ud til ham, stod han med åbne arme, lys i øjnene, og et kæmpe smil...! Han havde fået "nyt" værelse og brændte efter at vise det frem... Dejlig dreng!

Mandag, som dagen jo hedder i dag, den gik sådan set hurtigt... den var knap startet før den er ved at være slut igen..

Så er det Hr. Rønne kommer i det filosofiske hjørne... hvor blev tiden af? Jeg synes ikke jeg er mere end lige stået op, vækket min guldklump, før jeg er ved at putte ham igen... :(

*Hvorfor skal vi bruge 37 timer om ugen på arbejde?
- for at tjene penge!
*Hvorfor skal vi tjene penge?
-For at kunne betale vores daginstitution som passer vores kære børn.

Jeg ved ikk hvor mange timer om ugen jeg bruger på at tjene penge for at min søn kan blive passet, men tænk hvis nu man (ØNSKE TÆNKNING!) kunne bruge de timer på at være sammen med sine kære istedet...!

Nå, nok filosofi for i dag:)

1 kommentar:

Fru Rønne sagde ...

Hvor gør det mig glad, du har fået styr på dit liv- fået ro og glæde!