søndag den 25. januar 2009

Long time no see....

Ja... Det er jo et stykke tid siden sidst.. Men der er s.. sket så meget at jeg knap kan holde styr på hvad der er sket siden sidst.


MEN, så lad os starte i mandags... Ugen startede igen, alt gik som det skulle, jeg hentede Jeppe fra hans dagpleje, Heidi, som har sidste uge før hun går på barsel.. Jeppe skal sku i børnahave på mandag!?!? hvor er min lille dreng???? Hun havde sendt en anden dreng hjem, da han havde feber, ikke noget underligt der.. men men men,,, Mon ikke Jepe havde fanget den basille? jow jow,, så siden tirsdag morgen har Jeppe været hjemme med høj feber..

Efter et par dage blev jeg lidt urolig over hans befer blev ved med at være så høj, men lægerne siger at så længe han drikker, tisser og er til at komme i normal kontakt med, så er det fint...

Jeppe er hammer go til at være syg, han er slatten, men ikke specielt pylleret...
Så opdagede jeg en gruppe på Facebook ( http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=44799968019 ) ... Ikke rar læsning når ens egen dreng har høj feber.

Nu er det søndag, og han er ved at være klar igen.. Håber bare han er klar til at starte i børnehave i morgen!

Dagen i dag skal bruges på Jeppe, Tobias og hjemmelig hygge :)



Vejret udenfor er grå trist og træls,, men hvad gør det? ikk en s... når man har de kære omkring sig :)

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Og dejligt at se den lille familie til frokost. Og at se dine skriverier igen.